atepien.reismee.nl

Welkom op het Ate en Pien Reislog!

Lieve Allemaal,

Het aftellen is dan werkelijk begonnen, nog een paar dagen en dan gaan we naar Vietnam, om daar voor de verandering onze kerst te vieren. Komende vrijdag vliegen we van Amsterdam naar Hanoi, daar begint onze reis. Via deze weblog zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van al onze avonturen in Vietnam.

Onze reis begint in Hanoi dat in het noorden van Vietnam ligt. Daar zullen weeven uit kunnen rusten van onze 'lange' vlucht al met al zijn we zo'n 17 uur aan het vliegen. Het is daar 7 uur later. We zullen 2 dagen in Hanoi vertoeven en daarna met de trein richting Sapa vertrekken. Daar zullen we wandelen door de rijstvelden en een nachtje overnachten bij de bevolking aldaar. Wat we verder gaan doen dat zul je in de komende verhalen terug vinden.Om alvast een indruk te geven van het eerste hotel is hieronder een foto geplaats.

(foto vanhet Queen Travel hotel in Hanoi waar we twee nachten slapen)

Wij willen jullie natuurlijk al wel vast een hele goede kerst en oud en nieuw toe wensen!

Dikke tut van Ate en Pien

Tarek

Have fun in 'nam!

de vaasjes

Lieve pien en ate,
We houden zeker contact via jullie site. Zo af en toe gluren wij even mee en genieten wat in het friese dronrijp van vietnam
Heeeeeel veel plezier in vietnam!
En wij zullen goed op jullie huisje passen hoor!, en natuurlijk niet te vergeten de katten

Liefs de Vaasjes

Grietje

He Ate en Pien,
ik weet niet of jullie dit nog voor vertek lezen: Hele goeie reis gewenst!
Ben zeer benieuwd naar alles wat jullie zien/doen en meemaken. Veel plezier!!!!
Tut Grietje

Matthys, Brecht, Sybren en Petra

Op het moment staan jullie op Schiphol en te wachten tot jullie kunnen vertrekken. Wij hopen dat de diarree en de buikloop langzaamaan gaan verdwijnen vanochtend.... je moet maar zo denken dan hebben jullie het alvast gehad ..... Als ik hier de wind zo hoor waaien denk ik regelmatig aan jullie.... Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben en morgen schrijven wij hier vanuit Dronrijp weer een verhaaltje!

Dikke tut van ons vieren!

Janni

Heel veel plezier! Ik ga jullie zeker volgen via deze site!

Liefs, Janni

Matties

Hoi lieve Pien!

De Rompjes

Hoi Pien en Ate,

Geniet van jullie reis. Leuk om zo jullie te kunnen volgen via de weblog. Terwijl wij al kerstliedjes zingen onder de kerstboom, ontdekken jullie vietnam. Veel plezier!
Martin, Titia, Melle, Brent & Sinne

Rommy en Papa

Het is zondag avond en het was een koude maar mooie
zonnige dag. we zijn naar een kerstfair geweest heel leuk.
Wat kleinigheden gekocht,het is allemaal wel heel erg duur hoor ,maar ja kerst is ook maar een keer per jaar.
Vannacht had rommy kleine Sander logeren,ook een poppie hoor.
Robbie en Demi waren vanmorgen bij de kinderdienst.
kwamen blij thuis met kleurplaat en lollie.leuk nou.
Wel lieve luitjes pas goed op je zelf ,en tot schrijfs
hoi hoi.