atepien.reismee.nl

In memorian

Lieve Allemaal,

Vanmiddag kregen wij het bericht dat mijn Beppe Catharina Weersma-Seffinga overleden is. Het is heel vervelend om zulk nieuws op duizenden kilometers afstand van je familie te moeten ontvangen. Voordat we op reis zijn gegaan hebben dan ook samen met Feite en Riek dit senario besproken..., wat nu als. Zij zeiden direct dat we niet terug hoefden te komen vanuit Vietnam. Onze Beppe was namelijk al geruime tijd ziek, ze herkende je niet meer ( en als ze dat wel deed dan was ik bijvoorbeeld iemand van tv). Vlak voordat wij op reis zijn gegaan zijn we gelukkig nog bij haar geweest. Het was allang niet meer de Beppe die ik had gekend.

Ze is 94 jaar oud geworden.

Wij willen vanuit Hoi An alle familieleden sterkte toewensen. Als ze zaterdag begraven wordt zullen we aan jullie denken.

Hele dikke zoen en binnenkort weer nieuwe verhalen vanuit Vietnam,

Ate en Pien

Janni

Lieve Ate en Pien,

Veel sterkte toegewenst!

Tût, Janni

de Vaasjes

Fijn dat jullie dit gebeuren al hadden doorgesproken,zodat het op dit moment de beslissing van blijfen gemakkelijker maakt .Sterkte van ons alle 4.
Fijn dat alles verder goed gaat.

tut van ons alle vier ,poot van Kyra

Eelco & Gerrie

Hey Ate & Pien,

gecondoleerd met beppe! Fijn dat jullie voor vertrek nog bij haar langs geweest zijn! Veel sterkte toe gewenst.

We hopen dat jullie de draad van jullie reis weer op kunnen pakken en mogen genieten van al het moois wat jullie zien en beleven en veel genieten van elkaar!!

Dikke tuut,

Eelco & Gerrie