atepien.reismee.nl

Study = Copy maar wel heel exclusief!

Ja de mensen bij Yaly weten echt wel hoe het goed moet! Er werd veel tijd voor je genomen bij de inmiddels beroemde tailor made shop van Yaly in Hoi An. Beroemdheden als Mick Jager en onze eigen Chris Zegers gingen ons voor. Zelf heb ik een paar overhemden laten maken van de mooiste katoen soorten en dan helemaal custom fit naar favoriet Italian Design, maar als je zelf niet scherp bent dan krijg je een duitse jutte zak of een double breasted jas uit het jaar nul, want hier geldt alleen wat de klant zelf zegt, aanwijst en vertelt dat krijgt hij ook. Wij, ja Pien stelde de mensen bij Yaly echt op de proef met het laten maken van een winterjas stijlvol maar ook stoer, waren niet klanten die zich voor de goedkopere aanschafprijs met een kluitje in het riet lieten sturen. Zowel de hemden als de winterjas zij bijzonder mooi geworden en dat hebben wij dan ook maar even met een gezelligd etentje gevierd aan de rivier.

Dit in één van de meest traditionele restaurants die Hoi An heeft en wel een heel oud Chinees huisje. Echt helemaal super alleen viel hier wel een aantal punten qua bediening en het welkom heten van gasten te verbeteren, want iedereen 'toeschreeuwen' met 'come in pleeee' werkt volgens mij niet helemaal.

Het eten wederom helemaal goed en twee biertjes om te proosten. Daarna een boekenlegger gehaald in verband met nieuwe inspiratie. Daarna nog een borrel gehaald bij een andere gelegenheid waar het ook heel goed zat. Al met al weer een super dag. Oja we zijn vandaag ook op een prachtig wit stand geweest er gebeurt ook zoveel dat je het zelf bijna niet kunt volgen.

Voor al onze familie, vrienden, collega's en vage bekenden een heel goed en super lang Kerstweekend toegewenst en natuurlijk tot snel en dan vanuit Saigon!!!

groet Ate

FeitenRiek

Ate, het verhaal over mooie voor 'klant gemaakte' overhemden en winterjassen, vertel je mooi, maar niet zo mooi als Pien kan vertellen, want ik moet die winterjas en overhemden éérst nog zien, voor ik mij daar wat bij kan voorstelleen, ha,ha,ha! Jij beoordeeld die lui naar eigen verkoop-klaliteiten???????
Bedankt Ate voor je kerstwensen en ik houd je aan Saigon!