atepien.reismee.nl

even snel een krabbel van Ate

Zo ziek ben ik in geen jaren richting een vakantie gegaan. Donderdag de hele dag ziek. Maar wel vol goede moed richting Schiphol gegaan. Mijn Zwager bracht ons. Boeing 747 met tft en spelcomputer heeft ons goed door de lange uurtjes gebracht. We gingen ons ook steeds beter voelen. Aangekomen in Kuala Lumpur over gestapt richting Hanoi en daar zit ik nu net. Wat een ongelofelijk mooie, maar vooral drukke wereld is het hier! Wij vinden het nu al helemaal super. Ook leukom te melden is dat we nu geld gaan wisselen en dan krijgen we stapels Dong terug. 1 dollar is namenlijk 14.000 dong. Hier ben je snel miljonair ha ha. Tot snel.

eeuwke&anita

We zijn blij dat jullie weer wat gezonder zijn.
De hele dag op het toilet is ook geen pretje.
Bedankt voor jouw kaartje aan Anita en tot gauw via hyves

Cor

Hey luitjes! wat een verhaal, nu al! Ook blij dat het weer gezonder gaat. Leuke site, blijf ons op de hoogte zou ik zeggen!

Veel plezier nog!

johan

leuk zeg om het zo te volgen...geniet ervan!

Feite Riek

veel plezier en wij volgen jullie op de voet

veel liefs

Sybren, Petra, Matthys en Brecht

Hallo Atepien,

Het is een stormachtige nacht geweest en wij zijn blij om te horen dat jullie vlucht goed is verlopen ... Gistermiddag nog bij Eeuwke en Anita op visite geweest met Matthys en Brecht. Maar voordat we richting Heeg konden heeft buurman AUke ons eerst uit de drek getrokken. Matthys vond het erg leuk om met Moniek te spelen... Daarna zijn we richting Feite en Riek gegaan. Daar hebben we heerlijk hachee gegeten (en dat hebben we de volgende ochtend gemerkt ....) en na een kopje koffie door de storm weer naar huis gegaan. Brecht was vannacht helaas wakker .... en vanochtend schrok ik wakker want ik moest om 8.30 uur bij de kapper zijn. Ik heb weer een mooi model in het haar en de mannen zijn 's middags naar de kapper gegaan. Matthys vond het wel leuk en had ook nog een kleurtje in zijn haar. Hij heeft twee poppetjes van duplo al omgedoopt tot Ate en Pien. Hij zingt regelmatig van jullie ..... Vanmiddag het huis schoongemaakt en de kerstboom opgehaald. Zojuist is alles onder de douche geweest en straks lekker eventjes naar Paul de Leeuw zien. Buiten regent het ....
Ik hoop dat het bij jullie beter weer is!
Miljonairs, tot mails!

Petra, Sybren, Brecht en een hele dikke tut van Matthys

gerrit, rommy

Wat leuk!!! om zo mee te kunne gaan. Zo zijn wij ook een beetje op vakantie!!!!
Groetjes en veel plezier. Miljonair wou je altijd al worden, dus kom maar gauw weer naar huis. Je taak is volbracht!!!!!

menno Ineke en Mirthe

haha, Ate je bent Miljonair! Wat een heerlijk gevoel lijkt me dat.... Vind je het niet moeilijk al dat apparte geld?
Leuk om zo mee te mogen reizen... dan kunnen we jullie goed volgen daar in ver weggie stan... (hihi)
HIer is alles goed... Mirthe groeit en bloeit goed... Ze eet alleen nu wat minder, maar dat hoort allemaal bij de leeftijd heb ik me laten vertellen, dus ik maak me maar niet te druk..
Wij zullen zo op visite bij Jorrit en Carla want Jorrit is jarig... Jullie zullen denk ik nu nog slapen (tijdsverschil?)
Heel heel veel plezier daaro in Vietnam en tot horens via hyves of via deze super site!
kuskuskus

Gerrit Renema

Hoi Ate en Pien
Zondag middag Sybren en Petra zijn net hier geweest,ze wilden naar de kinderboerderij in Sneek ,maar die was gesloten ,gebeld naar pake en die boerderij was open Ze hadden het over jullie en de weblog Dan tik je ate en Pien in en je hebt hem zo te pakken Dit wordt vast een prachtig verslag en ik zal het zeker volgen goeie

FeitenRiek

18-12-07 Heeg

Leave Pien en Ate, 't is laat in de avond en we zijn de hele dag in Wommels geweest, ik zie op de weblog dat er géén nieuwe berichten zijn te lezen, wanneer je dit bericht van ons leest, ga dan naar jullie eigen eigen Turijn mail voor ons inkomend bericht voor jullie.

Dikke tùt fan ùs

FeitenRiek

Leave PienenAte, ik heb gezien dat jullie het overlijden van jullie Beppe, overduidelijk wilt delen met iedereen die jullie weblog bezoekt, dat vindt ik moedig en heel erg lief van jullie, die beslissing heb ik niet voor jullie willen nemen, vandaar het bericht van ons, betreffende Beppe, maar op jou privé E-mail adres gezet.
De reacties van de weblog-bezoekers helpen wèl met de verwerking, beppe CATRIEN was niet zomaar een Beppe voor jullie, maar ook een héél bijzondere Beppe nietwaar?
Je deelt het verdriet op deze manier wèl héél direct met elkaar. Maar dàt moet je wel willen!
We zijn gistermorgen en een gedeelte van de middag weer in Wommels geweest, voor het schrijven van de Rouwkaarten, die zijn gistermiddag op de bus gegaan,
samen met de advertentie in de L'warder Courant voor vandaag de 20e dec.
Vrijdagmorgen 11.00 is er gelegenheid tot afscheidnemen en codoleance,s in Wommels 'Nij Stapert' op haar kamer, en zaterdagmiddag om 13.30 haar afscheidsdienst in de Johannes-kerk van Oosthem
waar ze ook begraven wordt. We zullen jullie inbreng bij die dienst heel erg waarderen en een mooi plaatsje geven in die dienst. Ik weet dat jullie in de stille uurtjes je verdriet met en bij elkaar zult delen en moed zult vinden om de komende anderhalve week, het vacantie-gevoel vast te houden en de 'pracht' van dat land te kunnen beleven.
Riek is om 8.30 weer naar Wommels gegaan om met Anneke het 'in memoriam' van Beppe te schrijven, zal wel laat in de middag thuis komen.

Leave PienenAte, in hele dikke knuffel en tùt van ùs beide.

FeietenRiek

Leave AtenPien, zondagmorgen 09.45

Jullie aankomst in Saigon gelezen en we zijn heel blij dat jullie daar 'redelijk gezond' zijn aangekomen, voor, inderdaad, jullie laatste Vietnam-week, gebruik die goed en Ate beterschap met je darmen!

Pien en Ate, gister Beppe naar haar laatste rustplaats gebracht, dit gebeurde in een landschap, dat de kestkaart oversteeg, zo mooi, alles onder een dikke laag 'RIJP' en de zon aan een strak blauwe lucht zonder wind en bij een temp. van -1/-2!!!!
Jullie sterkte wens van gistermorgen heeft geholpen!
Het is een héél mooie afscheidsdienst geweest met vrij veel mensen, die dit met ons wilden delen, jullie 'inbreng', van het andere eind van de wereld, was een zéér herkenbare en humoristische noot in het geheel, je zag en hoorde op dat moment Beppe spreken vanaf de kansel! Bedankt lieverts.

Ds. Strubbe van Wommels schetste onze mem en beppe zoals ze was, zo menselijk en herkenbaar, maar daar praten we verder over als jullie weer thuis zijn, 'herdenkingsteentjes' zijn er bij ons nog genoeg
dus dat komt wel goed, pas goed op elkaar, veel liefs,
dikke knuffel en tút fan Riek en Feite.

Feite

AtenPien, het is 4.30 zondagmiddag, Riek is naar Sneek, naar de Martiniekerk om te zingen, ze heeft de draad weer opgepakt, ik heb jullie weblog eens wat beter bekeken vooral jullie foto's, die was ik nog niet allemaal tegengekomen, was even niet al te veel tijd voor, dus die heb ik nu maar even van commentaar voorzien, terwijl jullie lekker liggen te slapen naar ik hoop. De winter is hier al weer over, voorzover er in Fryslân ooit sprake is geweest van winter, meer nachtvorst, gister (zaterdag) was min of meer de eerste vorstdag! In het zuidelijkste stuk was er echt spraken van schaatsen en grote omzet in nieuwe schaatsen, maar niet hier , bewolkt en nevelig weer, die de vorst hebben tegengehouden, behalve dus zaterdag, geniet van jullie laatste week daar en kom bruin en vooral gezond bij ons terug! Riek en Feite.