atepien.reismee.nl

Laatste dag Mui Ne

Lieve Allemaal,

Dit is dan ook onze laatste dag inhet beach resort. We hebben behoorlijk uit kunnen rusten en nog een beetje van het zonnetje kunnen genieten. Helaas scheen hij niet volop, het blijkt dat tijdens de jaar wisseling ook het weer veranderd en dat hebben we vanacht gemerkt. Een enorme stortbui van een paar uur kwam langsdrijven. Het heeft hier behoorlijk geregend maar ondanks dat blijft de temperatuur zeer aangenaam. Eigenlijk niet zoveel uitgespookt strandwandelingen gemaakt (want dat kan hier prima) en heerlijk gerelaxed. We vertrekken hier om 12.45 om dan vervolgens weer met de taxi naar Phan Thiet te gaan en van daaruit weer met de trein naar Saigon. Daar zullen we onze laatste nacht in Vietnam verblijven!

Zondag 30 december om 16.30 uur vertrekken we dan weer naar Nederland. Eerst richting Kuala Lumpur daar zullen we rond de klok van half acht landen en dan zal het vliegtuig richting Amsterdam om 23.45 uur vertrekken. Dat is nog wel even wachten. Maar je weet maar nooit of je in Saigon al vertraging hebt. De mensen zijn zich aan het opmaken voor het Tet feest (het nieuwjaarsfeest wat hier het feest is van het jaar en dat wel 3 dagen duurt). We zullen wel zien met nog wat dollars opzak zullen we ons daar nog wel een beetje kunnen vermaken. We gaan er dan vanuit dat we rond de klok van 6 uur in de ochtend weer voet op Nederlandse bodem mogen zetten.

We hebben een super leuke vakantie gehad veel dingen gezien, heerlijk van het land mogen genieten, maar ik kijk er ook wel weer naar uit om weer in ons eigen huisje te zijn en iedereen weer te zien.

Dus ik zou zeggen (mocht er in de tussen tijd geen gelegenheid meer zijn om nog even wat achter te laten op de web log). Tot snel!

Dikke tut,

Pien ( en natuurlijk ook van Ate, maar die is stiekem alweer met allerlei plannen bezig voor Snakeware)

Janni

Tot gauw! En een hele goede reis terug naar Nederland!

Liefs, Jani

de vaasjes

Een fijne reis terug'' home sweet home '' zullen we maar zeggen. We zien jullie vast nog in het oude jaar.

tut van ons allemaal

menno ineke en Mirthe

Hallo lieve schatten,

Een goede reis terug naar huis! en tot heel gauw...
Bedankt nog voor het mooie kaartje voor Mirthe haar verjaardag! Leuk dat jullie daar in Vietnam even aan dachten! Dit vonden we erg speciaal!!

Liefs van ons drietjes en een extra tut van Mirthe

Renemaatjes

HE Atepien,

Tot morgenvroeg! Geniet nog van jullie laatste dagen in Vietnam!

Petra en Matthys

(Brecht al slapende en Syb is bij Johannes in Oudega. Ouderwets naar het Joo geweest, dus het klonk zeer aangenaam zonet aan de telefoon!)

Fam Wester

Welkom Thuis !!!

We gaan de foto's wel zien op de Hyves, hahahaha.
Groeten, fijn uiteinde en een supergoed begin voor jullie tweetjes !!! Groeten van ons...

Rommy en Papa

Dit was een hele mooie manier om mee te reizen met jullie.Mooie reis verhalen je zou er een reisverslag van
moeten overhouden.
Maar waarschijnlijk kun je dit allemaal wel uitprinten.
Lieve schattebouten kom weer heel en gezond thuis .
Nieuwjaarsdag ben ik bij rommy thuis .
GOEDE REIS
Papa en Rommy xxx

Eelco en Gerrie

G'day!

Hoop dat de reis goed verlopen is en we wensen jullie een hele gezellige jaarwisseling toe in moai Fryslan! :-)
Wij zijn in Melbourne aangekomen en bereiden ons hier voor op de jaarswisseling; hebben er zin in met 40 graden plus in de korte broek het oude jaar uit zwaaien en het nieuwe jaar in te luiden :-)

Tot in 2008!!

Liefs,
Eelco en Gerrie

Janni

Lieve Pien en Ate,

Ik hoop dat jullie weer veilig en heel geland zijn op Nederlandse bodem!

Een heel goed uiteinde en een goed begin van 2008! We spreken elkaar weer!

Liefs, Janni